esmaspäev, 20. september 2010

Tallinn-London

Tervitused roheliselt mandrilt! Kuigi olen käesolevaks hetkeks siin juba terve päeva veetnud, jätkan blogimist siiski sealt, kus pooleli jäi.

Arvatavasti tänu minu suhteliselt lühikesele soengule osutusin minagi üheks neist "õnnelikest", kes spetsiaalselt läbi kombiti. Ei midagi erilist. Lend pidi hilinema kuskil 15 minutit, kuid hilines lausa kolmveerand tundi. Õnneks olin lennud paraja ajavaruga muretsenud. Tallinnas lennukile astudes oli enesetunne veel üsna kehv.


Lennuk oli puupüsti rahvast täis, kõik kohad olid väljamüüdud. Istusin ühe inglise vanapaari kõrval ja püüdsin magada. Midagi sellest eriti välja ei tulnud. Olin siiralt üllatunud, kui palju mootoritemüra lennukisse sisse kostab. Ning kõrvad kippusid koguaeg lukku minema.

Stanstedi lennujaam on tükkmaad suurem kui Tallinna oma. Lausa niivõrd, et lennukilt terminali peab sõitma spetsiaalse rongiga:




Kuala Lumpuri lennule check-in'i tehes märkasin paarikümne meetri kaugusel paari tuttavat sõbralikku nägu. Tegelikult oli neid kolm, aga seda ma tol hetkel ei teadnud. Sellest aga kohe varsti. Nimelt ei läinud ma nendega läbi rahvamassi trügides juttu tegema, vaid otsustasin süüa hankida. Valituks sai Burgerking, mis erilisi maitseelamusi just ei pakkunud. Nagu arvata oligi.


Seekord eemaldasin turvakontrollis ka püksirihma ning probleeme ei tekkinud. Olin just jõudnud ootesaalis istet võtta, kui seljatagant kostis sõbralik "tšau", mille autoriks kooliõde Gerda. Varsti ilmusid välja ka Maria ja Germo. Nemad suundusid Austraalia idarannikule ning on nüüdseks samuti õnnelikult kohale jõudnud.

3 kommentaari:

Monpansjee ütles ...

oja.. stanstedi lennujaam on tõesti suur :D ja seal on väga külm magada :P

Gerda ütles ...

Tervitusi teisele seiklejale. Me suundume täna Ayr´i poole ja üritame seal tööd leida. Esimene ehmatus on see, et raha kulub ikka tõsiselt palju. Kuidas sul esimesed päevad mõõdunud on?

Tauri ütles ...

Tsau, esimesed p2evad on m66dunud ysna rahulikult. Tegin 2ra TFN-i avalduse, muretsesin mobiilinumbri ja avasin pangakonto. T66d v2ga otsinud (ega leidnud) pole. T2na sain Triinuga kokku.

Postita kommentaar